.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در جلسه‌ای با نمایندگان مجلس در مازندران و مسئولان ورزش استان
شموشک به شهرداری نوشهر واگذار شد

 در جلسه‌ای با حضور نمایندگان نور، نوشهر، جویبار در مجلس و مسئولان استان و شهرستان نوشهر تیم فوتبال شموشک به شهرداری نوشهر واگذار شد.

به گزارش فارس ، جلسه بررسی مشکلات شموشک نوشهر و تعیین تکلیف این تیم برای حضور در فصل جدید رقابت‌های فوتبال کشور با حضور نمایندگان نور و محمودآباد، نوشهر و چالوس، جویبار در مجلس شورای اسلامی و مسئولان استان و شهرستان صبح امروز در محل فرمانداری نوشهر برگزار شد.

* شموشک نوشهر تیمی با پشتوانه مردمی است

فرماندار نوشهر با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: شموشک نوشهر تیم پر آوازه‌ای بود که در دهه 70 بیشترین درخشش را در فوتبال کشور داشت.

محمدعلی قمی‌اویلی افزود: نگاه مسئولان نوشهر به ورزش در راستای سلامت بخشی بیشتر به جامعه است و همواره در این باره تلاش‌های زیادی صورت گرفته است.

وی بیان داشت: به شموشک نوشهر باید با یک نگاه جدیدی ورود پیدا کنیم و برای رفع مشکلات فرا روی این تیم بزرگ و ریشه‌دار مازندرانی همت کنیم.

قمی‌اویلی ابراز داشت: با وجودی که تیم فوتبال نوژن شهرداری نوشهر در این شهر فعالیت داشت، اما علاقه مردم به سمت شموشک نوشهر بود و این نشان می‌دهد شموشک نوشهر یک تیم با پشتوانه مردمی است.

این مسئول با اشاره به اینکه برای نخستین بار سه نماینده مجلس برای حل مشکلات شموشک نوشهر در یک جلسه حضور یافتند، گفت: امروز شرایط و اتفاقات و تقاضاهای جدیدی وجود دارد و امیدواریم که بتوانیم برای برون رفت از مشکلات شموشک نوشهر اقدام اساسی صورت گیرد.

 

* شموشک با حمایت‌ها اوج می‌گیرد

رئیس ورزش و جوانان نوشهر عنوان کرد: حدود بیست سال قبل شموشک نوشهر توسط مرحوم درویش بنیان نهاده شد و این تیم به جایی رسید که حدود 64 نفر از بازیکنان آن در طول یک سال در تیم‌های مختلف کشور حضور پررنگ و تاثیرگذار برای تیم‌های باشگاهی خود داشتند.

کریم پرکاس افزود: تیم‌های پایه شموشک نوشهر در چهار رده سنی در لیگ کشوری بازی می‌کنند، اما تیمی مانند تیم‌های پایه استقلال تهران در رده استانی تهران در حال فعالیت هستند و این نشان دهنده ظرفیت بسیار بالای شموشک نوشهر در فوتبال کشور است.

وی تصریح کرد: همان طوری که شموشک نوشهر از صفر شروع کرد و به قدرتی از فوتبال کشورمان تبدیل شد بنابراین هنوز هم دیر نشده است و می‌توان همین شموشک را که از اوج به دسته سوم کشور سقوط کرد را احیا کرد.

پرکاس ادامه داد: اگر حمایت‌های لازم صورت گیرد شموشک نوشهر بار دیگر به روزهای اوج و قدرت خود در فوتبال کشور دست می‌یابد.

 

* مردم خواهان زنده شدن شموشک نوشهر

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی گفت: همه می‌دانیم که فوتبال مازندران خارج از تعصبات در دو حوزه نوشهر و قائمشهر نام‌آور بودند و امروز بسیاری از بازیکنان شموشک نوشهر در تیم‌های بزرگ کشور از عناصر موثر تیم خود هستند.

قاسم احمدی‌لاشکی با بیان اینکه باید در زمان حیات مهندس درویش از ایشان تقدیر می‌شد، یادآور شد: از اینکه تیمی همچون شموشک نوشهر پس از سالیان درازی که در فوتبال کشور قدرتمند و یکه تاز بود، اما بعد از فوت مهندس درویش از اوج خودش بیفتد برازنده مازندران و نوشهر نیست و  باید یک فکر اساسی برای این تیم کرد.

احمدی‌لاشکی بیان داشت: صورت جلسه قبلی به گونه‌ای تنظیم شد که اگر فردی که تیم به او واگذار شد نتواند به تعهداتش عمل کند شموشک از او استرداد می‌شود و به اداره ورزش و جوانان نوشهر عودت داده می‌شود و بنابراین باید اکنون شموشک نوشهر را احیا کنیم چرا که مردم خواهان زنده شدن شموشک نوشهر هستند.

وی اذعان داشت: فضا و استعداد بسیار بالایی در غرب مازندران و به ویژه نوشهر در بحث ورزش وجود دارد و باید به این توانمندی‌ها بیش از گذشته توجه شود.

در این جلسه بحث از بحث و بررسی‌های مختلف شموشک به شهرداری نوشهر واگذار شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.